A szex sokszor olyan, mint a havazás

Sex is often like snowing, you’ll never know when it’ll come how many inches you’re gonna get and how long it’ll last
A szex sokszor olyan, mint a havazás: nem tudhatod előre, hogy mikor jön, hány centi lesz és hogy meddig tart.. :DD

Boy: Is there anything you would like to change on me? Girl: Nothing. I just love the way you are. And.. would you like to change something on me? Boy: Actually, there is one thing.. Girl: What?! Boy: Your surname :)
Fiú: Van valami, amit szeretnél rajtam megváltoztatni? Lány: Dehogyis.. én így szeretlek ahogy vagy! Miért, neked lenne valami, amit megváltoztatnál rajtam? Fiú: Nos.. lenne egy dolog.. Lány: Micsoda?! Fiú: A vezetékneved ♥

The perfect boyfriend doesn’t drink, smoke, cheat - or exist
Egy tökéletes szerető nem iszik, nem dohányzik, nem csal meg, és nem is létezik..

The thought of seeing you again tomorrow makes me love Sundays
A dolog, amiért szeretem a vasárnapokat: mert tudom, hogy másnap újra láthatlak :)

Life can be so disappointing; maybe you reach the end of the rainbow but the gold have already stolen by goblins
Az élet néha annyira kiábrándító; lehet hogy eléred a szívárvány végét, de az aranyat addigra már a koboldok ellopták o.O

Maybe it seems like I’m absolutely okay, but you have no idea how much fortitude it takes to pretend it
Talán úgy látszik semmi bajom nincs, de el sem tudod képzelni mennyi lelkierő kell nekem ehhez..

Girl: Describe a hot girl! Boy: Blonde hair, huge boobs, brown eyes.. Girl: Then I guess I’m not a hot girl.. Boy: You never said to describe a perfect girl!
Lány: Mondd el, számodra milyen egy igazi dögös csaj! Fiú: Szőke haj, nagy mellek, barna szem.. Lány: Akkor ezek szerint én nem vagyok dögös.. Fiú:Az előbb nem arra kértél, hogy írjam le, milyen számomra a tökéletes lány :)

Your kiss is like whiskey, it gets me drunk
A csókod olyan, mint a whisky, megrészegít :$

Every single stuff worth a try but there’s only few things worth to fight
Egy próbát minden megér, viszont igazán kevés olyan dolog van, amiért érdemes küzdeni

Dancing is about feelings, not 1,2,3,4 and take one step. If I wanted to count, I would become an accountant, not a dancer
A tánc csakis érzésekről szól, nem pedig arról, hogy lépsz egyet, miután elszámolsz négyig. Ha mindig mindent csak számolnék, könyvelő lennék, nem pedig táncos

“You had the whole weekend to work on your homework, why isn’t it done?” “Because I have a life to live, mom.”
“Egy egész hétvégéd volt, hogy tanulj, miért nem csináltad meg a leckéd?” “Azért, anyu, mert van normális életem” :D